Facebook

2013-11-24

Vecka 28 - Dag 191

Imorgon är det måndag igen och invägning. För två veckor sedan så satte jag upp ett mål att jag på morgondagens invägning ska väga 94kg. Av okänd anledning så har viktminskningen tillfälligt stannat runt 94,5 på hemmavågen så resultatet på morgondagens itrimvåg lär ligga runt 95,5kg. Förra invägningen var 97,3 så det är såklart en minskning ändå, men det hade varit skönt att nå det målet!

Så länge jag fortsätter att gå ner i vikt hela tiden så ska jag nog inte stressa det hela. Viktminskningsåret pågår ändå till och med maj så det är ganska gott om tid att nå ner till 82,8 kg som nu är mitt officiella slutmål!

Idag har varit en lugn dag med far och bror. Jag behövde verkligen komma bort och tvångsvila ett par dagar. Nu börjar en hektisk period med jobb och resor innan vi kommer in i december! Jag får ta det lite som det kommer. En del av mig uppskattar när tiden går fort för då slipper man konstant gå runt och tänka på viktnedgången utan man kan lätt se ett par dagar svepa förbi tills man hastigt har tappat ett kilo till!

Förutom att ha kört bil till Stockholm från Värnamo idag så har jag även jobbat lite i föreningen ikväll som vanligt. Det hör nästan till att göra nått när man väl kommer tillbaka till stan igen. Sen så har jag passat på att tvätta så att jag kan fokusera de övriga lediga dagarna i början av veckan åt träning. Nu har jag inte tränat på 3 dagar och känner att jag håller på att klättra på väggarna! Skönt att värken i benen så gott som helt har släppt från förra veckan, det var lite jobbigt i torsdags och fredags!

Ny vecka, nya äventyr! Hoppas på det bästa viktresultet tills imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar