Facebook

2013-11-28

Vecka 28 - Dag 195

Vilken underbar start på dagen. Vaknade upp som om jag vore hemma, bara aningen mer lyxigt! :) Blev ompysslad med framdukad frukost av min underbara mormor, müsli och yoghurt stod på menyn ;) Därefter diskussion kring fondsparande och jag tog tag i min tjänstepension och valde hur jag skulle placera den... skönt att ha tagit tag i sånt som man annars lägger på en hylla! :) Saken är den att jag med min tidigare vikt inte trodde att jag hade möjligheten att få leva fram till pension så det finns helt ny livsglädje i och med viktnedgången! Tänk att så mycket kan förändras i och med denna resa!

Till lunch serverades mormors hemgjorda och egengrillade kyckling med cesarsallad! Så himla gott! Alltid uppskattad att få mat på bordet speciellt när den är hemmagjord och smakar gudomligt! Till och med dressingen var hemlagad!


Idag har jag verkligen fått bevis på hur tjänsteresor kan rubba vardagen. Jag sitter på kontoret och har en kortare rast nu, så jag passar på att blogga. Nu är klockan 18:40 och jag har gått 1000 steg, det är nästan så att man får skämmas. Jag bör vara på hotellet någon gång mellan 21 och midnatt och jag får helt enkelt passa på att ta en promenad då! Inga träningskläder tog jag med mig heller. Jag ansåg att det var jobbigt att släpa omkring på träningsskor och träningskläder i en så begränsad packning som jag ändå hade för denna 5 dagars resa, jag vill ändå inte släpa runt på en hel resväska!

Nu åter till arbetet, imorgon väntar en lång arbetsdag följt av en resa till Falkenberg. På återhörande! Puss puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar