Facebook

2013-11-26

Vecka 28 - Dag 193

Oj vilken hackig dag..

08:00 hade jag tid hos tandläkaren, men för att inte riskera att försova mig eller komma sent så var jag där redan 07:20.. lite väl tidigt men jag hade hoppats på att de skulle fånga mig innan 08.. 08:15 hämtar de mig och 08:35 kan jag lämna och skynda till jobbet.

13:30 var det dags att vara hemma igen och denna gång för att en montör skulle fixa persienner i mitt köksfönster. Det gick fort och snabbt fånga upp träningsväskan och skynda tillbaka till jobbet.


17:30 smita förbi Itrim och köpa måltidsersättningar eftersom att jag insåg att jag var tvungen att ha en sån till 19 tiden. Därefter vidare och köra konditionspass med Anton på fitness 24/7. En timme på löpbandet med en snitthastighet på 7 km / h. Efteråt var jag sådär översvettig som bara är underbart att vara efter ett pass. Benen var rätt möra och jag var trött i hela kroppen. Direkt vidare till nästa träningspass.


Anton övergavs och så mötte jag upp Piotr vid 19 tiden för att åka till Eriksdalsbadet. Vi simmade i ca 30 minuter innan vi passade på att njuta av bubbelpool och bastu. Därefter åkte vi buss till Fridhemsplan och därefter promenad till Stadshagen.

Nytt rekord idag:

Antal steg: 21838 steg.

Jag har aldrig under den här perioden gått så många steg på en dag och det har till stor del orsak i allt hoppande mellan jobb, lägenhet, tandläkare, träningspass samt att jag spenderade 1 timme på löpbandet med stegräknaren på. Alltid skoj att slå rekord!

Nu är klockan snart midnatt och det är dags att packa resväskan inför imorgon. Då bloggar jag troligtvis från mormor och morfar där jag får äran att övernatta imorgon!

Kram så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar