Facebook

2013-10-23

Vecka 23 - Dag 159

Idag blir det en kort blogg med status.

Mitt huvud mår skit och jag har fått små attacker av extrem huvudvärk hela dagen. Jag är trött som ett djur och tanken var att jag skulle träna klockan 21:00 ikväll. Prioriterar sömn och går och lägger mig nu och försöker vara på Itrim vid 07:00 imorgon istället, vore skönt att komma iväg på ett morgonpass för första gången om inte annat.

Imorgon väntar även vårdcentralen. Äntligen undersökning för att kolla upp min mage och allt som har strulat. Även skönt att få genomgå en generell undersökning, det har jag inte gjort på länge det heller.

Nu prioriterar jag vila. Det behövs just nu. Glöm inte bort att lyssna på era kroppar ni som gör den här resan, det är viktigare än allt annat.

1 kommentar:

  1. Helt rätt! Hör av dig efter läkarbesöket i morgon puss syster <3

    SvaraRadera