Facebook

2013-10-22

Vecka 23 - Dag 158

Jag har börjat märka på jobbet hur jag får ont i ryggen av min kontorsstol. Det är en sån där mäktig stol som är tänkt för personal som sitter på den 24 timmar om dygnet. Den bredare och stabilare än dom flesta andra kontorsstolar som finns. Förr så passade den mig perfekt men nu så fungerar den alltså inte längre. En av knasigheterna som sker när ens kropp byter form!

Ikväll stod tvättstuga på schemat. Jobbigt med ansvar när man egentligen behöver få sova. Tröttheten tror jag inte beror så mycket på vad jag äter. Däremot att kroppen återhämtar sig från träning och att det tar lite mer energi att bränna fett kan vara bidragande orsaker.

Ikväll har jag sett ett avsnitt av "The Blacklist" och ett avsnitt av serien "Vikings". Det finns helt klart även fördelar med att ha tvättstugan, man får lite egen tid till att kunna kolla serier också. Stegräknaren slutar idag på 8200 steg och det finns ingen anledning som jag nu ser det att hetsa om ytterligare 1800 steg. Men till er läsare som kör era första veckor så tycker jag att ni bör köra på samma sätt som jag gjorde och ha noll tolerans mot allt. Men när man har gjort det i ett halvår så kan det bli kämpigt!

Nu ska jag smita ner o hämta den där tvätten så att jag kan ha lite kläder på mig kommande veckor också! Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar