Facebook

2013-09-21

Vecka 19 - Dag 127

Latmask idag!

Så himla skön dag det här. Igår kväll gick jag ut på promenad och ringde upp min bror som bor i Bromma. Vid träffades vid midnatt i Vällingby och tog en promenad i kylan. Varken han eller jag insåg att det var kallt ute innan vi begav oss iväg så det blev en rätt kort promenad innan vi hamnade i Råcksta (tunnelbanestationen efter). 

På vägen hem så gjorde jag allt för att undvika att få en spya över mig. Risken var rätt överhängande när jag hade valt att åka tåg i fyllerusningstrafiken. Anledningen till att jag var ute mitt i natten berodde på att jag vid 18 tiden igår tog en powernap på 4 timmar och vaknade runt 22. Jättedumt om man räknar med att sova på nätterna. Hur som helst så somnade jag på nytt vid 5 tiden inatt så det ordnade sig hyfsat. 

Idag ringde dock mat och sovklockan vid 12 tiden och det var dags att äta lunch.. ööh.. nej. Det blev frukost vid 12. Som vanligt müsli med yoghurt, varför bryta en fungerande vana! Sen dess har jag i princip bara suttit framför datorn, kollat lite serier, chattat med lite olika vänner.. ja, typ inte gjort någonting alls! Superskönt! Ikväll är det spelning inne i stan med några kollegor. Tänkte ge mig in till stan någon timme innan spelningen så att jag kan plocka en massa steg och promenera lite. 

Imorgon har jag som målsättning att försöka få ett pass på Itrim också. Jag har inte varit i cirkeln på över en vecka. Begränsade öppettider i jämförelse med mina arbetstider har tyvärr bidragit till det. Annars kanske jag ger mig ut på en löprunda igen, jag är rätt sugen på att se vad jag får för tid. 

Puss o kram :) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar