Facebook

2013-09-19

Vecka 18 - Dag 125

Så trött så trött. Idag har jag varit på kurs hela dagen och fått repetition i arbetsrätt och kollektivavtalsfrågor. Det var faktiskt lärorikt och nyttigt utan att gå in för mycket på detaljer.

Efter kursen var det dags att försöka göra en dags arbete på några timmar och det lyckades sådär.

Vid 20:15 promenerade jag hem från tunnelbanan och väl utanför dörren så inser jag att nycklarna är kvar på jobbet. Vad hade jag för val? Bara att vända och åka tillbaka till jobbet igen, bonussteg!

En resa tur och retur till kontoret vid stadshagen så är jag nu äntligen hemma. Jag ska gå och lägga mig nu, det är ändå rätt så sent och klockan har slagit 22. Idag har jag inte upplevt någon träningsvärk från gårdagens rätt tuffa pass, vilket är ett tecken på att jag börjar bli hyfsat tränad i kroppen.

Övningsboken ligger vid sängkanten, känns som en besvikelse att gå och lägga sig med bara 6500 steg, men jag måste försöka bli av med perfektionisten i mig och vara nöjd med det jag presterar!

God natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar