Facebook

2013-09-19

Vecka 18 - Dag 124

Även idag vaknade jag upp och vägde 100,8. Så det är stabilt nu, ingen tillfällig vikt. Det gäller att ta sig ner det sista kilot nu så kan jag skrika av glädje sen!

Efter jobbet idag så åkte jag hem och räknade lite privatekonomi och skattefrågor inför nästa års deklaration. Ja, sånt kan man roa sig med om man är intresserad av det. Tur var väl det för det finns mycket pengar att spara på det hela!

Vid 21:45 ikväll hade jag och Anton bestämt att vi skulle köra ett kvällspass. Jag var där redan vid 21:35 och han kom lite sent först vid 21:50 och då hade jag kommit en bit in i min träning. Började med 15 minuter enkel promenad på löpband. Sedan 15 minuter cykel. Därefter 15 minuter mördarmaskin (trampmaskin av typen trappa, se bild). Efter det så körde vi diverse olika styrkeövningar för ben och rumpa och vid 23:10 tiden så var vi klara för dagen.

Nu dags att sova för imorgon väntar en hel dags utbildning i arbetsrätt. Undra om det blir ungefär som när jag tog några poäng på universitet eller om det blir något nytt och spännande! Håller tummarna för det. Ska om inte annat bli skönt att sitta still för något säger mig att jag kommer ha ont i mina ben imorgon!

Nu ska jag ta en dusch och därefter sova. Jag är hungrig som ett djur, vilket alltid är positivt när man går och lägger sig för då brukar man oftast gå ner i vikt också! Frukosten får dessutom så mycket större betydelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar