Facebook

2013-09-14

Vecka 18 - Dag 120

Idag har jag fått vila ut ordentligt. Vaknade vid 11 tiden och gick rätt omgående upp för att få i mig dagens första måltid. Yoghurt med müsli och banan serverades!

Sedan fick jag energi nog att börja rensa upp i lägenheten. Jag tror att det bidrar till lugn om jag får ordning på denna kaosartade lägenhet. Mitt i vardagsrummet ställde jag sopsäcken med för stora kläder i och så fort jag hittade något som inte passade längre så hamnade dom direkt i säcken! Tanken har slagit mig att ta alla kläder i garderoben och slänga precis allt, men det kommer en dag för det också! 


Ikväll ska jag träffa en kompis från Jönköping. Får se vad vi hittar på, spontant behöver jag en promenad så kommer nog att se till att den blir av om inte annat.

Imorgon väntar träning på fitness 24 med Anton. Ser fram emot veckans tredje pass även om jag hade vilja att köra fler pass denna vecka så kan det vara skönt att ha lagt energin på rätt ställen. Det jag spontant märkte idag när jag började städa lägenheten var att jag är betydligt smidigare än vad jag var för 30 kilon sedan! Jag kommer kunna hoppa höjdhopp över barbordet om ytterligare 20 kilon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar