Facebook

2013-09-11

Vecka 17 - Dag 117

När klockan ringde nu på morgonen så snubblade jag genom halva lägenheten mot köket. Där låg mobilen och pep! På barbordet fanns en flaska sköljmedel som åkte i backen när jag vinglade till. Nästa sekund så står jag parkerad i en pöl med sköljmedel och det blir direkt snorhalt i hela lägenheten tack vare mina spår. Det var min start på dagen.

Jobb hela dagen. Känner att energin tar slut. Nu har jag kommit hem och imorgon har vi en viktigt presentation att hålla för en kund. Då måste jag vara mentalt med för att kunna prata om rätt saker! Nu sitter jag här och bloggar och äter min middags-bar en timme för tidigt. Jag har typ kommit upp i 5000 steg idag och jag tänker prioritera sömn framför stegen idag. Om jag inte orkar med så måste jag sova, hellre att jag sover än att hela skiten rasar sönder och samman! Stegen får bli ett senare bekymmer!

Idag träffade vi en samarbetspartner som också har provat Itrim förrut. Då gick han ner 27 kilo och sen fick han diabetes och gick upp igen. Han ska operera magen i veckan och vi pratade lite om konsekvenserna av en operation. Han måste äta kosttillskott, han får inte dricka när han äter utan han måste vänta.. massa sånna saker.. för resten av sitt liv! Jag skulle aldrig klara en operation. Jag är glad att jag har hittat ett sätt, men må detta fungera i de återstående 20 månaderna! 117 dagar känns som så lång tid men samtidigt som så kort! Konstig känsla!

Aldrig mer säger jag bara! April 2013, 1 månad innan Itrim

1 kommentar:

  1. Härlig start på dagen! Bra val vad det gäller sömnen du måste prioritera viktiga saker ibland också! Hellre att du mår bra än att du går in i väggen och slutar med allt! Bra! / syster <3

    SvaraRadera