Facebook

2013-09-04

Vecka 16 - Dag 110

Nu äter jag i alla fall regelbundet igen. Jag har ställt larm klockan 12, 16 och 19 varje dag för att påminna mig om att äta. Det behövdes och känns inte allt för farligt.

Överlag så är jag inte i toppform just nu. Tränade i cirkeln även idag. Allt kändes rätt misslyckat och målet var bara att ta sig runt 3 varv. I huvudet var jag fortfarande på jobbet och funderade över hur och var jag ska börja för att orka. Dessutom hade jag ont i magen hela det här passet också så det var inte som om jag kunde anstränga mig ändå. Mentalt fastnade jag nog lite extra på stationerna för att jag var på en helt annan plats i huvudet.

6000 steg har jag fått ihop. Samtidigt som jag skrev det så drog jag en stor suck. Jag vet mycket väl att det är 4000 kvar att gå. Det är inte alltid man arbetar i medvind, bara att kämpa på..



5 kommentarer:

  1. Nu låter du deppig, kom igen det är nära nu 100 strecket. Bra med måltiderna, mindre bra med ont i magen. Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, ska jag blogga i 730 dagar så kan du ju inte räkna med att jag ska vara glad jämt. :)

      Radera
    2. Jo tänk om just den här dagen så går någon in på din blogg som verkligen behöver motivation till att gå ner i vikt ! och det finns på 109 av 110 dagar altså inte denna dagen ... så den struntar i bloggen och dör sedan av fetma ! :O // vem annars ! <3

      Radera
  2. Jag (som trogen läsare) uppskattar att du delar med dig av din motivationsdipp. Jag har själv (13 v in i programmet) fått en liten dipp där träning/steg känns jobbigt. Det är skönt att höra att jag inte är ensam! En lättnad faktiskt.

    /K

    SvaraRadera
  3. Många (om inte alla) upplever dippar och motgångar under programmet, det känns nästan ofrånkomligt. Så kämpa på Michael, och K, ni är duktiga, ni har gått ner, ni kan det här! Heja!!

    SvaraRadera