Facebook

2013-08-11

Vecka 13 - Dag 86

Sitter på gröna lund och inväntar konsert. Jag ser fram emot den dagen benen klarar av att sitta ner på asfalt utan att somna var femte sekund.
Än så länge har jag bara kommit upp i 2000 steg men konserter brukar göra sitt. Får promenera från gröna lund sen tills jag kommer upp i mina steg.
Till lunch idag åt jag lite man, även idag kött. Men jag var skonsam mot magen och har inte alls samma smärtor idag. Jag passade även på att göra matlåda till imorgon.
Nu, fortsätta njuta av smärtan av att min kropp somnar när jag sitter ner, det är värre att stå upp i 7 timmar. Hej så länge
Soundcheck vid 16 tiden
Vänta på Jack Black vid 19 tiden med vännen Sara
And there he is, the legent of rock!
 Tillägg:
När konserten var slut så hade jag bara gått ca 3000 steg, trots att jag stått upp i 7 hela timmar. Mina ben var förstörda och klockan var 22:00. Nya målet säger ju 10000 steg så det var bara att promenera. Så jag gick från Gröna Lund, över djurgården, längst strandvägen, mot centralstation. Väl framme där så hade jag bara kommit upp i dryga 7000 steg. Så promenaden fortsatte mot nästa tunnelbanestation som var Rådmansgatan. När jag väntat 5 minuter på tåget genom att gå fram och tillbaka längst perrongen så var jag uppe i 9400 steg. 

När jag åkte hissen upp till lägenheten (trappor 5 våningar när man är helt förstörd var inte aktuellt) och klev ut ur hissen stod mätaren på 9960 steg. Så, in i lägenheten och promenera 40 steg innan jag äntligen fick äran att sätta mig ner igen! Skönt! 

Smärtan kommer vara glädjande imorgon. Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar