Facebook

2013-08-13

Vecka 13 - Dag 88

Pga. en bugg i blogger på mobilen så har inlägget från den här dagen helt försvunnit. Lite besviken men så kan det gå. Avinstallerar den appen nu! / Micke

Försöker återskapa det från minnen och bilder.

Jag vet att jag hade ont i benet efter gröna lund besöket på måndagen. Tränade på itrim. Dessutom anmälde jag mig till Bellamanstafetten med kollegor på jobbet. 5 km ska jag springa nästa torsdag.

Nä, nu ska jag fortsätta vara grinig över att all information försvann :( 

2 kommentarer:

  1. Michael man ska va rädd om knäna och ta det lugnt om man har ont, gå in. En sportaffär som provar ut skor så du slipper smärtan, i Falkenberg har de det på intersport, vet inte vilka som kan ha det hos er. Ställer gärna upp med ett bidrag till detta ändamål. Rätt skor är viktigt i detta läge, annars får lederna lida. Kämpa på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa mamma :) Tack för att du bryr dig om mig. Enda orsaken till att jag har ont har med dag 86 att göra. Att först stå upp i 7 timmar och sedan promenera 5 kilometer var inget kroppen tyckte om. Det får jag lida för nu men är rätt övertygad om att det går över snart.

      Jag har köpt skor för både inom- och utomhusmotion redan. Minns inte om jag köpte dom på intersport eller på stadium men det är riktiga skor i alla fall. <3 Du kan få bidra med den där oxfilén vi pratade om nästa gång jag kommer förbi på en lunch!

      Kärlek!

      Radera