Facebook

2013-08-15

Vecka 13 - Dag 90

Jag är förvånad över att inte ha mer ont i benen idag efter gårdagens pass och promenader. Jag börjar väl bli starkare antar jag. Idag var det verkligen full rulle på jobbet, en av dom dagarna man önskar aldrig fanns typ!

Efter jobbet åkte jag hem till min far och vi åkte och köpte en ny skrivbordsstol åt mig. Jag behövde hans bil för att kunna transportera stolen. Sedan åkte vi och hämtade min äldre bror Gustaf i Bromma. Därefter tillbaka till Kista igen för att äta en bit middag på Jensens i Kista Galleria.

Jag flyttade på lunchen till middagen idag för att kunna få äta ute. På menyn fanns det en "fitness biff" som var en biff 190 g med varma grönsaker. Var faktiskt riktigt gott och nyttigt! Dock så skulle det varit mer grönsaker om man skulle hållit sig till handflatemetoden men eftersom att det är kväll så antar jag att det inte gör något att jag inte fick i mig lika mycket energi, man förbränner ju mindre på kvällen.

Väl hemma var klockan 22:00. Imorgon väntar ytterligare en tuff dag, måste vara veckans jobbigaste hittills innan jag får ta helg. One of those weeks helt enkelt. När jag kollade på stegräknaren så hade jag bara tagit 5000 steg så det var bara att ge sig ut och promenera 45 minuter.

På promenaden så lyssnade jag på musik och var i min egna lilla värld. Cyklister som ville cykla förbi höll på att rasa i backen på grund av min lilla drömvärld men det löste sig!

Nu lite sista kvalitétstid med far innan det är dags att sova! Natt natt mina vänner


1 kommentar:

  1. Varför ringer du aldrig när du ändå är ute och promenerar i timmar varje dag! like old times ! jag vill gärna ha din gamla skrivbordstol / syrran

    SvaraRadera