Facebook

2013-08-16

Vecka 13 - Dag 91

En otroligt stressig dag. Min måltid vid 16 fick jag i mig först vid 18. Så det blir underkänt på regelbundenheten idag. Jag hoppas bara att det inte påverkar min vikt under upptrappningen för mycket.

Efter jobbet gick jag från centralen till gröna lund. Ikväll spelade miss li och jag och Piotr bojkottade det hela och köpte ett femkampshäfte.

Då får man utöver 5 grenar även åka 2 karuseller. Vi valde jetline som är en bergodalbana samt insane som är insane! Jag blev otroligt glad över att faktiskt få plats i kantarellerna, det var det nämligen inte tal om när jag vägde över 130.

Idag trodde en kund att jag blivit sjuk när han träffade mig. Han kände inte igen mig sa han, så ja alla i min omgivning ser skillnad.

Nu väntar en nykter krogrunda, billigt är bra! Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar