Facebook

2014-06-22

Vecka 60 - Dag 12

Idag har jag spenderat några timmar på golfbanan i egenskap av caddie, dvs. golfklubbsbärare! Efter en halvtimme så började jag känna av ett blodsockerfall kombinerat med lättare smärta i bröstet så jag bröt efter halva banan och åkte hem till min bror istället.

Imorgon är det en ny vecka på jobbet. Eftersom många är på semester så lär jag ha lite mer än normalt att göra (då jag får jobba för flera personer). Spännande med utmaningar! 

Att klara VLCD perioden är lite att ta en minut åt gången. Nu har jag i alla fall inga hungerkänslor kvar längre. Magsäcken krymper dessutom så när jag väl kommer börja äta igen så ska jag hålla mig till rimligt små måltider. Jag ska villigt säga att det vore skönt att komma ner till 76-78 kg och sedan hålla mig kvar under 80 kg resten av livet. Det krävs dock att jag håller en begränsad kost även efter den här treveckorsperioden. En ständig kamp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar