Facebook

2014-06-25

Vecka 60 - Dag 15

Blåbär hela dagen var det! Haha! Trots mitt extremt låga kalori-intag så känner jag ingen hunger och hjärnan är i hyfsad normal balans. Nackdelen med att inte känna hunger är att jag trots min mat och sovklocka glömmer bort att äta. Vid 17:30 idag insåg jag att jag inte ätit sedan 11:30 och att jag i princip bara ignorerat mat och sovklockan för att det var mycket att göra på jobbet. Vid 20:30 hände samma sak, jag skulle ha ätit vid 20:00. En annan sak är att jag verkligen måste fundera och tänka noga, har jag verkligen ätit eller har jag det inte?

Har dock slarvat med vattendrickandet. Vill inte påstå att jag druckit mycket vatten idag inte. Om ens något alls. Jättedumt. Jag borde gå och dricka vatten rätt omgående! Har fått en dålig ovana att lämna vattenfalskan hemma och det i sin tur får konsekvenser på viktnedgången. Vatten är bra för kroppen!

I övrigt är allt precis som vanligt. Jobb och sömn. Mot sängen! Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar