Facebook

2014-06-24

Vecka 60 - Dag 14

Nu börjar det märkas skillnad hos andra. På bara 14 dagar har jag lyckats vända skeppet. Idag har två av varandra oberoende personer sagt att dom faktiskt märker skillnad mot hur jag såg ut för 14 dagar sedan. Ansiktet är det jag hör har förändrats mest. Men själv märker jag ingen skillnad. 

Bilden stulen från internet :D
Att jag själv inte märker någon skillnad är lite av ett varningstecken. Märker jag inte när jag går ner så märker jag inte heller när jag går upp. Min målsättning är att försöka ta mig ner till att väga under 80 resten av livet men den här sista kampen är så himla svår! 

Idag har jag även hunnit med att träna. När dagarna präglas av tufft hektiskt arbete är det svårt att ta sig tid till träningen. Men det handlar just om att ta sig tid. Första steget är ALLTID att ta med sig träningskläderna, utom dom blir det ingen träning och med dom är chansen betydligt större att man faktiskt kommer iväg. 

Efter passet köpte jag mat för min sista vecka på VLCD. Precis som när jag körde förra gången så har jag totalt tröttnat på pulver. Så nu blir det blåbärsshake som är färdigblandad den kommande veckan! Eventuellt om jag blir allt för hungrig så får jag i mig lite äpple och kanelgröt. Har handlat hem ett lager så att det räcker i precis en vecka. Idag testade jag faktiskt även på kaffeshaken som finns som alternativ och den var faktiskt god, men blåbär är så godast! ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar