Facebook

2014-06-27

Vecka 60 - Dag 16

Många många utmaningar idag. Jag klarade av dom alla!

Vid 14 tiden hade vi avtackning för en kollega. Det serverades tårtor och godsaker i massor och när kalaset var klar så var det jag som fick städa upp och snygga till efter oss. Detta medförde massor med grädde o choklad på mina stackars fingrar som jag tacksamt fick gå och tvätta bort. Suck!

I flera dagar har jag känt att jag skulle behöva se en bio och varva ner. Idag gick jag så till bion i Kista men vägrade köpa en biljett. Jag vill inte se bio utan popcorn, det går liksom inte. Så jag skippade det och gick hem istället.

I övrigt präglades kvällen av lite jobb. Man får jobba dygnet runt innan man ska sluta. Snart är det bara en månad kvar. Kämpa in i det sista!

1 kommentar:

  1. Ja precis! Bio är så otroligt förknippad med popcorn även för mej, så jag skippar hellre bio nu!
    Visst är det trist! Men snart så, det dröjer inte länge innan man kan gå på bio igen, det är så kort tid detta eller hur!
    När man är i mål kommer man njuta ännu mer att gå på bio tror jag, du som redan gått igenom detta kan säkert konstatera detta.
    Och du som redan gått igenom detta, du är så otroligt duktig som orkar gå igenom det IGEN, du är fantastiskt!
    Så du kommer få lika fantastiskt resultat sedan också
    :)

    SvaraRadera