Facebook

2014-06-23

Vecka 60 - Dag 13

Ikväll har jag åkt tåg från Göteborg till Stockholm. Först skulle jag vänta en timme på tåget vid Göteborg centralstation och då var jag rätt sugen på att köpa en hamburgare. Men nu har jag hållt VLCD i 13 dagar så då ska jag fan fullfölja det. Samma känsla när jag ikväll landade på Stockholm C, mat av valfri sort hade varit gott.

Jag har börjat reflektera lite kring min kost. Även när jag är klar med denna period så tänker jag nog försöka hitta en rimlig frukost, lunch, mellanmål och middag så att jag börjar komma in i banorna. Men snabbat räknas inte som rimligt. Det gäller att hitta sund kost.

I övrigt så verkar jag ha fått något form av insektsbett på min rygg i helgen som nu vuxit och blivit rätt stort. 10x10 cm uppskattar jag det till och det gör rätt så ont. Vi får hoppas att det läker till imorgon annars blir det nog vårdcentralen för min del.

Bilderna från veckan är upplagt under respektive dag. Idag har jag dock lite svårt att bidra med någon bild eftersom att bloggen har fått uppleva nog med tåg-selfies som det är.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar