Facebook

2014-06-21

Vecka 60 - Dag 11

Idag fick jag sova ut ordentligt, hela 13 timmars sömn var absolut behövligt! Dagen började med en tallrik gröt med extra kanel. Kanel ökar nämligen förbränningen säger dom. Efter frukosten gick jag och vägde mig med kläderna på och vågen stod på 87,3! Riktigt härligt att vågen flyger ner i alla fall.

När jag går på VLCD så håller jag mig till fyra typer av rätter i alla dagar:

1. Kanel äpple gröt 140 kcal - Varm
2. Kycklingsoppa 150 kcal - Varm
3. Skogsbär shake 150 kcal - Kall
4. Färdigblandad blåbärsdryck 150 kcal - Kall

Ikväll har jag dessutom varit duktig och varit ute och sprungit 5km. Riktigt skönt att hinna träna lite även om det började regna på mig.

Nöjd med 11 genomförda dagar, 10 kvar!

Bildöverföringen till mitt konto strular lite så bilder läggs upp på tisdag i efterhand.

1 kommentar:

  1. Och nu glömde du det roliga i den här dagen, sällskapsspel med mamma, Eddie, Jimmie, Isabelle. Du vann visst ... Aldrig.

    SvaraRadera