Facebook

2014-06-17

Vecka 59 - Dag 6

Det var lagom svårt att sova igår kväll efter min lilla powernap vid 20 tiden. Runt 2 så tröttnade jag och drog till mitt specialkort! Öppna fönstret och dra på ett Enya album och därefter slocknade jag direkt!

Som vanligt en retarderad flyttbild med min syster <3
Straxt efter klockan 8 så dök min älskade syster upp. Det var dags för runda två av att flytta saker. Ett bord, 3 mattor, ett soffbord, en flyttlåda och en hurts senare så känns lägenheten väldigt tom. Så gårdagens problem löstes relativt enkelt, jag hann till och med tvätta ikväll.

Ännu en dag i pulverträsket har trots allt passerat. Visst jag är trött och hungrig. Min omgivning märker att jag inte är på topp men dom är med på noterna.  Det är skönt att hålla sig sysselsatt, att ha ett jobb att gå till är definitivt något som gör resan enklare!

Dag 6 av 21 är över. Ännu har jag inte kommit halvvägs. Natt natt! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar