Facebook

2014-06-18

Vecka 59 - Dag 8

Vågen stod på 88,7 när jag klev upp idag. Jag ska medge att jag har varit riktigt sliten precis hela dagen lång. Alla i min omgivning märker det tydligt på mig. Ikväll träffade jag några grannar som undrade om jag var hög eller något.. ja.. det säger sitt.

Känslan i kroppen är inte längre hunger. Inte heller trötthet på ett traditionellt sätt. Snarare utmattning. Jag orkar knappt lyfta mina ben, mina armar, det är jobbigt att ta sig framåt, allt jag gör blir lite jobbigare än vad det brukar och att tänka tar längre tid. Ibland kan jag vara tyst i någon minut innan jag svarar bara för att jag antingen tappar bort vad jag pratade om eller så tar det helt enkelt så lång tid att tänka.

Imorgon reser jag söderut efter jobbet. Fira midsommar i Halland. Snart så får jag flytta ner! Ser verkligen fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar