Facebook

2014-05-17

Vecka 54 - Dag 365

Grattis på årsdagen kära vänner! Idag var det ett helt år sedan jag tog beslutet att påbörja min resa. Häftigt att det nu har gått ett helt år! 

Idag vaknade jag upp i Falkenberg hos min bror. Vi åt lite frukost tillsammans innan vi gick ut på verandan och la oss i solen. Idag var det så där varmt att man kunde ligga utomhus utan tröja! Häftigt att se att jag inte har lika stor mage som förra sommaren! Nu återstår bara att finjustera den lilla mage som faktiskt finns kvar! 

Kvällen har präglats av arbete i hästhagen hemma hos mamma. Efter det så åt jag, mamma och Eddie en fin middag tillsammans i alldeles förstora mängder. Så grilla två kvällar i rad varav gårkvällen bestod av alkohol så har jag nog passerat min maxgräns för vad jag får väga! Nu är det dags med nya tag igen och gå ner några kilon! 

Imorgon bitti väntar en lång bilkörning hem till Stockholm igen. På ett sätt ska det bli skönt att komma hem, samtidigt som jag inser att snart är Stockholm inte längre ett hem.. konstig känsla! Men med mina mål i livet får varken Stockholm eller Sverige hindra mig från att prova annat. 

Nu har jag skrivit om mitt liv i ett helt år. Varje dag och varje vecka har inte fokuserats på min viktnedgång vilket knske är rätt naturligt. Från och med nu kommer jag inte att utlova dagliga bloggar utan snarare sporadiska inlägg på minst veckobasis. Följ gärna min resa på facebook för att hålla dig uppdaterad! Tack för allt stöd och på återhörande!!

2 kommentarer:

  1. Grattis på 1-årsdagen! Jag har några veckor kvar till min och har precis påbörjat en liten slutspurt för att verkligen nå min målvikt till dess. Har vart toppen att få följa dig på din resa, både den viktmässiga och alla andra stora beslut du har tagit! Tack vare Bloglovin hänger jag nog kvar även om du inte kommer blogga så flitigt framöver.

    SvaraRadera
  2. Vi saknar dig på bloggen,

    SvaraRadera