Facebook

2014-05-15

Vecka 53 - Dag 363

Första packningen på väg söderut! Nu kör vi!
Ställde klockan på 04:30 men efter 4 timmars sömn vaknade jag klockan 02 och kunde inte somna om igen. Så dagen började tidigt och utmaningarna flöt på! 

Träffade banken vid 10 tiden och redan då kände jag mig rätt seg. Att hålla ett regelbundet ätande när man vaknar mitt i natten är helt enkelt inte lätt. Vid 14 hämtade jag ut bilen och åkte hem och hämtade lite lådor och packning till resan mot Halmstad. vid 18 tiden träffade jag Natalie i Jönköping som jag planerat vilket va himla trevlig! 

Tanken var att jag skulle åka vidare hela vägen till Halmstad men jag blev för trött av att köra och risken att somna framför ratten var överhängande! Så jag åkte hem till min pappa utanför Värnamo där sängen nu är bäddad enbart för mig. Klockan 10:00 skriver vi kontrakt i Halmstad imorgon så det blir uppstigning vid 05 tiden för att bege sig iväg. Så imorgon ser jag fram emot att se min nya lägenhet och min nya stad! Ska ta en liten promenad och utforska ordentligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar