Facebook

2014-05-12

Vecka 53 - Dag 360

Ett nytt rekord har slagits idag. Bloggens mest lästa inlägg har fått en ny etta! Vecka 52 - Dag 354 om mitt målbildsbrev har i skrivande stund över 450 unika läsare vilket tar en ledning mot tidigare etta från dag 50 som kommit upp i 380 unika läsare. Kul att kunna nå så många så sent i resan och bloggandet! 

Idag i samband med den absolut sista gruppträffen på år ett så drack jag en blåbärshake, något jag inte druckit sedan sista dagen på vecka 12! Lika god som jag vill minnas och inte ett dugg mättande. Att ens ha överlevt tolv veckor med fyra såna om dagen gör en bara knäpp! Men visst går det :) 

Dagens invägning visade 89,7 kg vilket är gränsfall enligt min interna målsättning. Så nu väntar en strikt vecka med lite tydliga regler och ramar kring kost och motion! Kan vara skönt eftersom att det nu bara återstår några få dagar med regelbundet bloggande. För mig kommer det som allt annat att bli tråkigt att bli av med en vana jag gjort i ett års tid, men samtidigt enormt skönt att inte behöva ha pressen att blogga varenda dag! Det är nog bara jag som är knäpp nog och dokumenterar en sån här resa dagligen i ett helt år! Framöver räknar jag med inlägg på veckobasis istället, vilken veckodag som blir aktuell återstår att se! Utöver detta så behåller jag även sidan på facebook för knäppa motionsinlägg och aktiviteter! 

Nya äventyr imorgon, nu känner jag att jag är trött nog att kunna sova några timmar! Skönt att slippa ligga vaken halva natten för att man har problem att somna - en konsekvens till följd av mycket aktiviteter och tankegångar i mitt lilla huvud. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar