Facebook

2014-05-11

Vecka 53 - Dag 358

Det här året har gett mig så enormt mycket! Visst, 2013 var fokuset på att gå ner i vikt.. 2014 har fokus varit på att förändra mitt liv till följd av detta. Gamla intressen har förändrats och väckt nya intressen. Mitt mål i livet har blivit tydligt efter att ha levt många år utan att vara målmedveten som jag brukade vara en gång i tiden, jag fastnade helt enkelt. 

Få personer kommer någonsin förstå denna knäppa bloggare fullt ut. Ska jag vara helt ärlig så är det knappt så att jag själv gör det. Men jag njuter av livet ändå! Dagen har präglats av att städa lägenheten inför nästa veckas visningar, lite studier har jag nog hunnit med samt en resa till stan tur och retur för att komma ut ur lägenheten för stunden. 




Idag tar jag en bild ur min studiebok som beskriver lite det jag studerar, men även det jag genomgår. Det tåls att skänkas en tanke!

1 kommentar:

  1. Numera handlar inte bloggen om din viktresa utan snarare om din framtidsresa vi saknar uppdateringar om hur det står till med vikt och mat. Kämpa på det har inte gått 365 dagar ännu. Kramiz din mamma

    SvaraRadera