Facebook

2014-05-10

Vecka 52 - Dag 357

Oj vilken händelserik vecka. Allt sker av en anledning. Eftersom att allt var jobbrelaterat så kan jag inte fördjupa mig allt för mycket i detaljer men jag har idag fått en inblick i hur min långsiktiga framtid kan komma att se ut. När analysen bekräftar teorin blir metoden uppenbar!

Idag när jag åkte tunnelbana ut mot Brommaplan så tänkte jag.. oj, det här va en fin utsikt! Det måste jag ta en bild på och lägga ut på bloggen ikväll. Ja, så här kommer en betongbro med regn på! Haha! Kanske inte riktigt vad jag räknat med. En regnbåge hade varit fint! 


Hur sammanfattar vi då den här veckan. Mycket jobb och finansorienterad. Dagarna har bestått av arbete och kvällarna har bestått av att lära sig finansiella verktyg. Alltid ska man lära sig något nytt! 

11541 steg idag, inte illa för att vara jag! Men så blir det när man får röra mycket på sig! I helgen väntar dom där obligatoriska sidorna i kursboken innan måndagens uppgift på högskolan publiceras. Parallellt med det ska jag städa lägenheten inför veckans visning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar