Facebook

2014-05-09

Vecka 52 - Dag 356

Tömd på energi, snarare trötthet än utmattning. Suttit halva kvällen, kalkylerat och lagt upp en ekonomisk plan för kommande höst. Nu har livet tagit över så mycket att det faktiskt går ut över hur mycket jag tränar. Jag ska fan gå och packa träningsväskan och ställa den framför ytterdörren! Imorgon efter jobbet ska det minsann bli 3 varv i cirkeln på Itrim om jag så ska krypa igenom varven. 

Jag vill skriva så mycket.. om allt ifrån hur jag faktiskt använder måltidersersättningarna på ett bra sätt till att jag uppskattar mina vänner och familj som vissa av er får mer uppmärksamhet än andra. Det tuffa i vardagen tar snart slut! Snart så! :) Haha.. bara lite till.. lite till! Det här orkar jag nog! Jag måste sluta blogga mitt i natten, det underlättar inte :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar