Facebook

2014-05-05

Vecka 52 - Dag 353

Vilken dag! Trots strålande sol var detta en kall vårdag. Skönt på sätt och vis med tanke på hur jag skulle komma att spendera den. Idag åt jag och Piotr en lunch tillsammans i Solna Centrum. Himla skönt att kunna kombinera kvalitétstid med en så nära vän parallellt med att man har ett hektiskt schema! 

Direkt efter jobbet åkte jag från stan ut till Kista för att spendera 3 timmar på styrelsemöte. Under mötet passade jag på att kolla min stegräknare. Hela 7000 steg trots dagens relativt stillasittande uppgifter. 

Nu tänkte jag lägga mig i min säng och läsa lite studiebok innan det är dags att somna. Hoppas vågen är snäll mot mig imorgon. Vägde 88 kilo idag och mina jeans sitter åt lite ovanligt hårt.. vore jobbigt att behöva köpa nya jeans av större storlek nu när jag kastat bort dom som jag nyss köpte, men som var för stora... knäppt.. Mot 85:an!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar