Facebook

2014-05-07

Vecka 52 - Dag 355

Om 10 dagar har det gått ett helt år. Det känns faktiskt helt sanslöst overkligt. Jag tänker varje dag på hur jag äter och dricker även om jag har mina bra och dåliga dagar. Idag har jag haft en dåligt dag och ätit onyttigt både till lunch och till middag men vågen stod ikväll på 88,6 kg vilket fortfarande är okej med tanke på att jag brukar tappa 1 kg under natten.

Snabb blogg idag för om 7 timmar ska jag vara på jobbet igen. Idag har jag trots hektisk dag nått upp till hela 8000 steg igen! Absolut bra! Idag har min familj hjälpt mig att gå på visning i Halmstad via Skype. Dom gick på visning på lägenheten och jag satt med i Skype och kollade, inte illa sätt att lösa problemet med distans! Det vore så himla skönt att hitta rätt lägenhet enligt mina krav inom kort så att jag kan släppa den tanken också, men allt handlar givetvis om pengar nu när man ska studera!

I övrigt har jag varit lite dålig att träna de senaste dagarna. Träningsabstinensen börjar tränga sig på igen. Löpning vill jag gärna ha lite mer värme innan jag gör utomhus men det finns inga tvivel om att det kan bli ett varv på bandet imorgon! Annars kanske jag "bara" kör lite styrka eller något istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar