Facebook

2014-05-01

Vecka 51 - Dag 348

Valborg
Någon stor och fluffig brasa blev det inte i år. Istället så jobbade jag rätt sent på valborg och sedan så åkte jag till Bromma för att väcka min bror (som jobbar natt). Med mig hade jag de två grillar som jag så duktigt köpt dagen innan samt lite mat.

Varje valborg brukar jag alltid frysa. Det är nästan alltid varmt och skönt perioden innan för att man på kvällen sen ska stå och frysa arslet av sig. Så jag hade med mig min vinterjacka och var väl förberedd i år. Smart var väl det för precis lika kallt var det igår. 

Efter grillningen återvände vi inomhus för en skratt och lärorik kväll innan jag ganska sent tog mig stapplande hem i regnet igen. Spontant så minns jag inte ens när jag kom hem, värt att nämna är att jag var helt nykter igår. Spännande, det är ett stort tecken på stress att man börjar glömma saker som skedde bara kvällen innan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar