Facebook

2014-04-29

Vecka 51 - Dag 347

Imorgon är det valborg igen. I år ska jag ta det lite lugnt och inviga årets grillsäsong (för andra gången) med min nyinköpte engångsgrill. Enklare förtäring är också inköpt i form av hamburgare med hög kötthalt! Tänkt att man lär sig mycket om vad som är bra och dåligt även när man handlar mat!

Nu har jag i alla fall bestämt mig. Det känns otroligt skönt att ha bestämt sig. Jag flyttar till Halmstad i Augusti. Detta medför dessvärre att min tvåårsresa på Kortas ner till 1 år och 3 månader. Så nu ligger fokus på att klämma in det sista på tre månader för att få det här att fungera som det skall resten av livet.

Jag hade gärna kört på mina två år. Tror jag behöver det. Men det verkar inte finnas något Itrim i Halmstad.. eller ens i närheten för den delen vilket gör mig lite besviken. Det känns dock som att jag trots allt fått rätt förutsättningar för att detta ska gå bra även framöver.

Nya äventyr imorgon väntar! Denna valborg tänker jag inte klä mig kallt i hopp om att valborg alltid blir varmt.. för det är lögn!! Det blir alltid kallt på valborg! Kram på er!


1 kommentar:

  1. Härligt med klar matplan för Valborg och studieplan för hösten misstänker jag?! Halmstad var för mig en supertrevlig stad att studera i och dessutom cyklar man ju mest som student så du lär få lite extraskjuts även om stan saknar ITRIM anläggning :-). /Veronika

    SvaraRadera