Facebook

2014-04-29

Vecka 51 - Dag 346

Lyssna på sin kropp brukar dom säga. Klockan var vid 19 tiden, det var soligt ute och jag var jättetrött. Massor att göra men ingen energi. Så jag somnade! För första gången på 346 dagar somnade jag ifrån min stackars blogg, så pass allvarligt att självaste mamma blev orolig. Så nu bloggar jag på morgonen för dagen som var igår. Så får jag skriva ett nytt inlägg ikväll. 

Gårdagens gruppträff var bra. Det var mycket kring inre motivation och att sätta mål till framtiden. Vi ritade upp en tidslinje tillsammans och beskrev känslor genom resan. Lite speciellt kanske, men väldigt givande. Vikten stod på 87,4 kg. Målet är att komma tillbaka ner på 85 igen. Men jag känner inte att det är någon panik längre, så mycket i mitt liv just nu så det gäller att hitta rätt ställe att fördela min tid och energi på. Huvudsaken är att jag behåller min prestation och nuvarande vikt! Det är en sak att vara viktstabil och en helt annan att gå ner i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar