Facebook

2014-04-04

Vecka 47 - Dag 322

Well well well..

Frukost: En bar
Lunch: En pizza (första under hela resan)
Mellanmål: En bar
Afterwork: En mudslide på fridays (milkshake med alkohol)
After afterwork: En tredjedels påse ostbågar och två groggar.

Jag har syndat.

Varför?

Nu kommer hela sanningen. Imorgon ska jag skriva högskoleprovet. Ett högskoleprov som jag länge studerat till parallellt med högskolestudier på halvfart, arbete på heltid, föreningsliv med mera. Högskoleprovet är direkt avgörande för hur min höst ska formas.

Har varit lite av ett nervvrak den senaste tiden så det ska bli otroligt skönt att få det gjort. Ser verkligen fram emot det och jag har kommit till självinsikten att det går som det går. Vafan får jag 0.5 så behåller jag min tidigare poäng på 1.0 och får jag 1.4 så kommer jag att komma in på de linjer som jag vill komma in på. Hur det än går så kommer det gå bra.

Nu genomför jag de sista förberedelserna innan det blir läggdags och sömn. Uppstigning 05:30 imorgon för att få en smidig start på dagen.

Mot en ny framtid! Tänk på mig imorgon!

Kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar