Facebook

2014-04-03

Vecka 47 - Dag 321

Eftersom att jag somnade tidigt igår så kom jag även upp riktigt tidigt idag. Klockan 05:00 ringde klockan men jag var dessvärre inte pigg nog att vakna till liv för studier innan 07:00. Då började jag med att ta fram min bok och studera ord efter bästa förmåga. Jag ville använda så många sinnen som möjligt och läste dom, högt såväl som i huvudet, skrev ned dom på papper samt satte dom i ett sammanhang. Jag vet inte om jag blev så mycket klokare dock, ganska många ord att lära sig!

Efter jobbet begav vi oss några kollegor för att spela lite kubb som ett mindre event i föreningens regi (Idrottsföreningen på jobbet). Vi var 6 stycken tappra riddare som ställde upp och spelade tillsammans vilket var lite kallt men otroligt roligt även om det bara varade en kort stund.

Därefter åkte jag in till stan och fikade med min bror (som även han var med och spelade kubb). Vi satte oss och drack en kopp te på ett café inne i Stockholm innan jag åkte hem för att varva ner huvudet något. Det har varit två tuffa arbets- och studiedagar!

Imorgon är det fredag och då får vi se om jag hinner med att ta mig ut och springa lite. Hade varit himla skönt om inte annat! Får se hur mycket jag hinner med helt enkelt!

Nu dags att hälsa på kudden igen!

2 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar