Facebook

2014-03-30

Vecka 47 - Dag 317

Dagen inleddes med föreningsarbete. Ut och sitta en stund och njuta av vårsolen trots den svalhet som rådde. :) Min hand börjar definitivt bli bättre från torsdagens stukning så risken för livshotande men är därmed över! Woho!

I övrigt har jag finjusterat bloggen något idag. Lagt till lite före- och efterbilder, uppdaterat avsnittet om sammanfattningar på min resa samt justerat avsnittet "om mig". Skönt att ha det gjort.

I övrigt en stillasittande dag med mycket studier, precis som vanligt. Imorgon väntar en ytterst hektisk start på veckan, jag bör vara på jobbet vid 06 tiden om jag ska få en bra start nu efter "semestern". Efter det är det dags för gruppträff och invägning igen. Ser inte fram emot den. Det är inte frågan OM jag gått upp i vikt utan snarare HUR MYCKET jag får stå ut med att bli av med!

Väntar med spänning på morgondagens resultat! Puss o kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar