Facebook

2014-04-02

Vecka 47 - Dag 320

Hej hej!

Det har varit en lång lång dag på jobbet idag. Jag är helt sliten och kommer att sova tidigt ikväll. Klockan är 19:15 nu och jag är rätt övertygad om att jag kommer vara sovandes innan klockan slår 20. Förhoppningsvis kommer jag upp lite tidigare imorgon och kan studera vidare då. Jag tror att det är bättre att plugga då det faktiskt finns en ärlig chans att komma ihåg det man läser. Att dessutom äta en mysig frukost med en kopp te gör det hela bara bättre!

Idag ställde jag mig på hemmavågen som vanligt när jag vaknade. 85,3 kg. I förra veckan stod den vågen som lägst på 83 innan jag fick för mig att spåra i torsdags. Det kostar så enormt mycket att ge efter när man befinner sig i slutskedet! Det tråkiga är att jag vet vad som väntar. Den 15 april väntar födelsedagstårta och den 19 april blir det all-in igen. Till dess kommer jag hinna gå ner till 83 igen och sen upp och börja om på nytt. Man kan ifrågasätta om det verkligen är värt det alla gånger. Men så här lär jag ju hålla på hela livet, dock vore det skönt att åtminstone en gång nå hela vägen i mål och nå min målvikt på 82,8 på Itrims våg. Sista kilona är en mental kamp mot klockan!

Jaja.. nu blir det sömn!

3 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar