Facebook

2014-03-28

Vecka 46 - Dag 315

Så himla skönt. Har slängt totalt 6 sopsäckar för stora kläder, 3 säckar brännbart, 2 säckar elprylar, 2 säckar kartonger och 1 säck med plast. Min älskade syster kom förbi igår och tanken var väl inte att vi skulle hålla på att rensa men så blev det. Garderoben (en walk-in sådan) var överfull med kläder i alla dess storlekar och ser nu helt fantastisk ut. I övrigt har jag tömt lådor som var fulla med samlingsobjekt och fått lite ordning på kalaset, fantastiskt skönt.

När vi idag åkte till soptippen så passade jag på att köpa en blomma i butiken bredvid. Min första blomma på jättelänge men jag känner mig mogen att ta hand om en blomma nu i alla fall! :) Namnförslag välkomnas varmt!

Nu är jag helt slut efter två dagars städande och så ingen sömn inatt. Eftersom att min syster inte kan vara med på festen när jag ska fira 50 kilo lättare så hade vi en egen liten utgång igår. Det ledde till försämrad sömn och att jag mer eller mindre var uttorkad när jag vaknade.

I övrigt har jag rätt svårt att använda ena handen för att jag stukade den något igår i däckförrådet. Trodde den skulle läka till idag men den är rätt förstörd. Men det ordnar sig nog, man behöver ju ingen hand för att springa :)

Nä, nu powernap innan kvällen ska präglas av studier! Den här veckan har jag ju halvt tagit semester för att:

1. Fatta beslut om min framtid
2. Studera
3. Rensa upp här hemma

Punkt 1 och 3 är klara så nu måste jag leva upp till punkt 2 också! Återkopplar till den första punkten i mitten av april. Hej så länge! Kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar