Facebook

2014-03-27

Vecka 45 - Dag 313

Mentalt jobbig dag idag. Efter jobbet åkte jag till min bror och skulle få låna en ipad som han inte längre använder. Trots att jag är en sån där apple motståndare så tänkte jag i alla fall prova innan jag går och köper en helt egen.

Än så länge så har jag bara funnit positiva egenskaper med den lilla rackaren. Den har mycket bättre batteritid än en mobiltelefon! Nu ska jag bara få in min träningsdagbok i den också så att jag har lite koll på träningen, det har ju inte varit så stor fokus på den innan.

Eftersom att det var en rätt jobbig dag idag så har jag även fuskat med maten. Inte okej, nya tag imorgon igen. Jag inser att jag tappar greppet när det blir jobbigt, jag äter fastän jag inte borde bara för att det är jobbigt. Det är ett beteende jag måste jobba bort med tiden! Grunden är att identifiera felet och därefter jobba med det.

Imorgon kommer min syster hit, då tänkte jag låta henne gästblogga kring allt vi gör under dagen så slipper jag tänka på bloggen! Så håll utkik!

KÄRLEK!

1 kommentar:

  1. Inte ok att slarva med maten om man inte har en riktigt god anledning till det som typ besöka mamma eller pappa. Men en sak är viktig det är att må väl och ha roligt. Så nu hoppas jag iaf att du hade roligt när inte maten fungerade för dagen. Massor av styrkekramar

    SvaraRadera