Facebook

2014-03-23

Vecka 45 - Dag 310

Full fokus på studier idag. Jag har bara suttit framför datorn iförd träningskläder och inte varit utanför dörren en enda gång. Då och då har jag flippat loss till bra musik och studsat omkring på vardagsrumsgolvet (med neddragna persienner såklart). Men nu är det klart, delprov 3 är skrivet och klart!
Lunchen som serverades idag åt jag såklart enligt handflatemetoden. Mycket avancerad matlagning av denna ungkarl må jag säga. Mitt konstverk:

 
4 skalade morötter, 2st 90 grams hamburgare med beasås!


 Jag skulle springa med Anton vid 21 tiden ikväll men jag valde att prioritera rapporten. Nu är den klar och klockan är midnatt. Nu kan jag fokusera hela nästa vecka på att förbereda inför högskoleprovet den 5 april! Jag har till och med tagit ca 3 dagar semester enbart i syfte att förbereda mig! Jag är bara så enormt glad att jag blev klar med den här rapporten så att jag kan lägga fokus på annat nästa vecka!

Kärlek och godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar