Facebook

2014-03-27

Vecka 46 - Dag 314

Hej allihopa! 

Isabelle som bloggar idag! Jag får endast gästblogga om jag varit med Michael hela dagen och det har jag (för en gångs skull). För någon vecka sen bestämde brorsan och jag att vi skulle träffas och rensa hans lägenhet. Så det är det vi gjort idag, 5 stora sopsäckar med kläder som han växt ur med alla herr storlekar som finns även 3 sopsäckar med  annat skit har vi kört till återvinning idag. Lägenheten ser ut som ny! Jag fick visa Michael hur allt låg i garderoben. Nu när han gått ner 50 kg så måste han köpa mer kläder!! Tidigare hade han kläder så han kunde fylla 4 walk in closet!

Efter städningen som varade mellan 11 - 18 så skulle Micke ner till däck förrådet som ingår i jobbet som styrelsemedlem i området. Han skulle vara där  till 20.00 vilket han var men vid 19.00 kom han upp medan jag dammsög soffan, och gnäller över att han har svin ont och att han blöder en massa. Det var ett litet jävla skrap sår, dock verkar det som att han har stukat handen. Han fastnade mellan ett däck och hyllan, ganska illa.

Jag följde med ner till däckförrådet en timme för att fördriva tiden lite efter det gick vi till O'learys i Kista! haha pinsamt besök för dom som jobbade där i alla fall. Allt gick fel. Våra mojitos som vi skulle dricka som fördrink var as äckliga och var inte alls som vanliga mojitos. Sen efter en kvarts väntan bad vi om att få våra popcorn och då hade dom även bara gått ut med Michaels andra dricka och jag hade inte fått min... Det slutar med att min dricka kommer in samtidigt som popcornen och våran förrätt OCH varmrätten .... Så vi var så där glada över att behöva stressa i oss maten för att det inte skulle kallna. Japp det var allt men nu ska vi sova. Kram och Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar