Facebook

2014-03-19

Vecka 44 - Dag 306

Hej hej!

Kvällen har spenderats med att delvis plugga i två timmar och läsa bok för att se exakt var jag kan hitta referenser till kommande rapport som jag ska skriva och vara klar med senast söndag. Jo, jag vet, mycket bloggande om plugg nu....

Ingen träning idag, dock så har jag kommit upp i 5600 steg ändå. Vilket är helt klart godkänt! Efter jobbet så gick jag och handlade och när jag stod i hissen här hemma så kollade jag ner i kassen och såg vad som var i. Vilken skillnad.. för ett år sedan hade den varit fylld med sötsaker, chips, läsk, godis, glass och andra sötsaker.. nu innehöll kassen 2 liter naturell yoghurt, 3 flaskor mineralvatten och två förpackningar med te.. men dåså.. mitt nya liv! :)

Idag rensade jag ut ett gammalt skåp med kläder jag hade på jobbet. Det var fyllt med uniformskläder som jag inte använt på jättelänge. Även där var det väldigt påtagligt hur mycket jag gått ner. Dessutom träffade jag en kund idag som inte träffat mig på något år.. även dom gratulerade till framgången. Kanske dags att börja ta åt sig snart!


Vi får se vad morgondagen har att erbjuda, snälla ta bort snön!! En ny storm slog till ikväll och det får vara bra nu.. jag vill ha varm o härligt o mysig vår!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar