Facebook

2014-01-31

Vecka 37 - Dag 259

Igår var jag så matt att jag direkt efter inlägget var publicerat så somnade jag framför datorn. Kom väl till sängen runt 19 tiden och sov i hela 12 timmar innan klockan vid 07 på morgonen ringde.

Men nu är det så äntligen helg! Jag har så god lust att inleda helgen med en bio men jag vet inte om jag kommer att ha ork att vänta till 20:30 med att se en kvällsfilm. Just nu har jag bytt om till mina prasselbyxor, en mysig varm dröja, mina nyinköpta tofflor och ett varmt täcke runt kroppen! Mysfaktor på hög nivå i min lya ikväll! Dessutom har jag tagit fram en flaska med kall Loka och njuter av den :)

Imorgon så ska jag försöka ge mig på ett nytt rekord. Jag ska försöka springa en mil på under 60 minuter. Jag tror det kommer bli svårt att klara av men om jag lyckas så har jag redan i februari månad lyckats med ett av mina mål för året! Det vore skoj men allt hänger lite på morgondagens dagsform!

Nu väntar en helg där jag stängt av mobilen till jobbet och där fokus ligger på studier. Måste komma ikapp med 20 timmar studier jag helt enkelt inte hunnit med i veckan. Kämpa kämpa! Men jag ser framåt och inser att det blir lugnare i april, tills dess kommer tiden bara att gå väldigt väldigt fort!

I stressade tider som dessa så är det extremt viktigt att fortsätta hålla kostvanor och att inte spåra på grund av att man är trött eller sliten. Då får man inga resultat. Stress överlag är inte bra men om man inte kan hjälpa det så kan man åtminstone göra korrekta val på vägen!

Återkopplar imorgon hur det gick med milen! :)

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar