Facebook

2014-01-28

Vecka 37 - Dag 256

Morgonblogg.. alla rutiner är genomförda och det enda som egentligen återstår är att ta på sig jackan och kliva ut genom dörren i kylan. Jag är aningen förkyld men förnekar det in i det sista. Idag ska jag träffa en kompis och fika efter jobbet och sen blir det hem och försöka plugga i vanlig ordning. Den här veckan står upphandling av affärssystem på studieschemat, woop woop!

Idag blir det då ingen träning utan fokus blir på att äta rätt och att få ihop mina 10000 steg! Redan börjat med lite armhävningar på morgonen.. klarade typ två vanliga innan jag brast ner på knä och körde två till.. min mamma ville att jag skulle filma det här så att man kan följa utvecklingen.. DET FINNS INTE EN CHANS att jag dokumenterar det här! ;)

Morgonens hemmavåg visade 87,8 vilket är ett bra resultat för att vara morgon. Jag är fortfarande mycket nöjd och nästan chockad att läsa min egen blogg igår. Det är ett otroligt resultat jag har genomfört på alla fronter och det ska bli ännu mer spännande att se hur jag kan finslipa ett resultat som redan är så pass bra. Att det har gått 9 månader är också helt otroligt, visst.. jag vill inte påstå att tiden har gått fort heller.. det har varit en av de tuffaste perioderna i mitt liv och då går inte tiden så fort.. men det var det ju definitivt värt!

Sliten.. jag har stor lust att gå och lägga mig igen. Men jag har förpliktelser och möten att gå till. Idag väntar bland annat möte med bolagets HR chef och diskutera allt ifrån idrottsföreningen i vår egen regi till hur vi kan vara med och bidra till SALSA projektet i Stockholm. En utmanande dag med andra ord! Ska bli skönt att få träffa den där vännen jag inte träffat på länge under eftermiddagen!

Nu blir det till att kliva ut i vinterkylan och få ihop mina första steg för dagen. Stegräknaren är laddad och magen är påfylld med en hälsosam frukost som bör räcka till åtminstone klockan 11. Jag kommer så att somna på tunnelbanan, mina ögon insisterar! Ha en underbar dag i det korta vinterljus ni får!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar