Facebook

2014-01-30

Vecka 37 - Dag 258

Hela den här veckan känns på ett sett förstörd och konstig. Mentalt är jag slut på grund av allt jobb som har blivit. Idag hade jag ingen större lust att kliva upp efter några få timmars sömn men när telefonen redan vid 07:30 började ringa till med jobbärenden så var det bara att dra igång!

Idag har jag hur som helst bara kommit upp i lite drygt 4400 steg. Jag är helt slut i huvudet och har spenderat den senaste timmen åt att lyssna på musik och pratat i konferenssamtal med mina syskon. Vi är lite knäppa. Klockan är 18:40 och jag kommer innan 19 att ligga och sova.. jag behöver återhämta mig med mycket sömn.

Det går att gå ner i vikt och vara arbetsnarkoman samtidigt! Så till er som tror annat så har ni fel! Viktigt bara att man lyssnar på sin kropp. Just nu skriker min kropp SOVA! Så, sängen nästa! God natt!

1 kommentar:

  1. Bra att du lyssnar på kroppen. Den ska räcka i måååååånga år för dig unge man ;)
    Cia

    SvaraRadera