Facebook

2014-01-12

Vecka 35 - Dag 240

Riktigt sliten. Sitter och kollar på filmen känn ingen sorg. Tror jag såg den för ett halvår sen sist men den är klart sevärd att kolla igenom igen. Så snart filmen är slut så ska jag gå på jakt efter en mössa i den här lägenheten. Jag skulle verkligen behöva luft och ta en promenad.

Nu är filmen slut. Jag har inte kommit så mycket längre i mitt skrivande. Jag jag misstänker att den promenaden jag lovade i förra stycket fortfarande är aktuell. Idag så genomförde jag veckans 9:e träningspass i form av 60 minuter styrketräning. Därefter åkte vi till Anton där jag lovat att visa mina kunskaper i händighet genom att byta hans säkring som gått sönder. Som tack så bjöds det på kyckling och sallad.

Nu har jag bestämt mig, jag ska åka iväg o ta en promenad med en kompis! Det blir inge mer på denna blogg idag. :D Haha! Kvalitetsläsning! Puss

1 kommentar: