Facebook

2014-01-16

Vecka 35 - Dag 244

Nu ikväll klockan 20 när jag klev in genom dörren så tänkte jag. Gud vad skönt. Jobbet är klart, föreningsjobben är klara, träningen är avklarad och stegen är uppnådda.. allt är klart! Nu när jag satte mig ner framför datorn så insåg jag plötsligt att jag har 45 sidor kvar att läsa i min bok idag.. glädjande nog så fuskbläddrade jag lite tidigare idag när jag åkte tåget till jobbet och insåg att många av dom kommande sidorna innehåller bilder! Yaay!

Idag efter jobbet så var det åter dags för träning. Jag tog en promenad från jobbet till Itrim som jag brukat göra hela sommaren och hösten. Men den här gången hade jag mina fin-skor och det visade sig bli vansinnigt kallt så när jag väl var framme så hade jag ingen känsel kvar i fötterna längre! Kul att Frida jobbade idag, jag blir alltid så inspirerad av att träffa min hälsocoach.. alltid hör man något bra man behöver höra.. även om man redan vet om det man hör.

Tyvärr så jobbade inte Isabelle idag.. att hon ska sluta blir en riktigt stor förlust. Jag pratade med några av dom andra medlemmarna när vi stretchade och alla är överens om att hon verkligen är en inspirationskälla när man kommer dit. Det var liksom hon som som gör hela grejen med Itrim Kungsholmen.. se inläggen dag 213, 103, 81 samt personen som välkomnade mig i inlägget under dag 0 var Isabelle! Jag ska starta en kampanj för att övertala henne att stanna kvar!!! Jag ska kalla den för "stanna kvar Isabelle och spela musik för oss kampanjen!". Hon kanske bara ska byta center, då skulle jag kunna träna på ett annat ställe om inte annat, får se till att prata med henne innan hon överger oss :(

Idag passade jag även på att ta min klassiska bild med ett activio pulsband som jag gjort sedan dag 31. Låt oss nu jämföra dag 31 med dag 244. Nu är dagen på bild 31 tagen av en amatör och går inte riktigt att jämföra med proffset som tog bilden på dag 244 men jag tycker ändå att man ser en rätt markant skillnad.



Nu väntar någon timme med att läsa min bok. Jag insåg att det är lättare att läsa boken om jag har glasögonen på mig så det blir till att ta ur dom här linserna. Kan va rätt skönt då jag känner mig lite trött med dom i ögonen! Mot nya äventyr! 

1 kommentar:

  1. Bra jobbat en väldigt stor skillnad, men som du skriver vet du det redan. Vi vill se filmen! Men vi får väl se om du har något bättre att komma med.

    SvaraRadera