Facebook

2013-12-28

Vecka 32 - Dag 224

Kollade precis i min övningsbok. Inte en enda gång den här veckan har jag gått mina 8000 steg. Det var dock inte direkt svårgissat innan jag begav mig hit. Idag blev det uppstigning runt 13 tiden.. mat och sovklockan ringde till vid klockan 12 men av någon underlig anledning så tystades den av någon :P

Hur som helst så fick jag rätt snabbt på mig träningskläderna idag. Sedan mina fina nya rosa vantar för min smartphone och sist men inte minst min nya reflexväst. Idag hade jag ingen energi att orka springa 5 km så jag ställde in runkeeper på att jag skulle köra 1,5 km åt ena hållet och sedan 1,5 tillbaka igen.

Väl hemma i soffan igen så var det skönt att få vila mina skakiga ben. Skönt att få svettas lite och få möjlighet att  träna. Idag var det riktigt kallt ute att springa men känner ändå att det var värt det. Eftersom att båda systrarna var ute och shoppade så tog jag och Alex och städade upp lite från gårdagens filmkväll. Sen satte vi igång med kvällens middag vilket var tacos.

Sen har kvällen präglats av olika filmer och att mysa med de underbara katterna. Jag har börjat fundera lite på när jag ska åka hem till Stockholm igen och ser att priserna på tågbiljetter innan nyår skjuter i höjden nu. Vi får se om jag kommer hem innan nyår eller inte.. annars får jag se vad jag hittar på för spännande. Jag har måltidsersättningar för i alla fall en vecka framåt att klara mig på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar