Facebook

2013-12-26

Vecka 32 - Dag 222

Ännu en utmanande dag har passerat med noll tolerans mot socker eller kolhydrater. Dock så blir det lite småätande här och där med klementiner och någon bit julskinka. Men mina syskon har bakat kakor, gjort sockerkaka, friterat hemmagjorda chips och så vidare.

Idag har jag inte varit ute och sprungit eller promenerat något. Jag tog en sväng med bilen när jag körde min systers kompis till bussen men det räknas knappast som vardagsmotion. Jag har dock lärt mig att mycket vatten är bra för viktminskningen så jag försöker få i mig så mycket ramlösa jag bara kan. :P

Jag fördriver tiden framför tvn och med kvalitetstid med mina syskon. Imorgon så ska vi åka tillsammans till vår mormor och morfar och äta julbord. Det är årets sista julbord och det ska bli skönt att sopa julen under mattan sen. :)

Nu tillbaka till tv soffan innan det är dags att gå och lägga sig. Tjing! :)

2 kommentarer:

  1. Visst blir det skönt att ha klarat en jul. Fast för mig lite trist som har 2½ veckor pås-LCD att se fram emot.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner igen det. Men jag höll mig till barerna istället. Pulver slutade jag med så fort jag bara kunde. Jag känner ibland att jag på ett sätt längtar tillbaka till LCD perioden när allt var lite mer reglerat. Att jag klarade 11 dagar i Grekland på enbart måltidsbars är dock ett under.

      Radera